петак, 23. јун 2017.

Moje ime je Lidija Mihajlović.


Ovim poslom se bavim profesionalno 16god. Tačnije od 2000god.Sa ponosom mogu da kažem da iza mog rada stoji nekoliko hiljada urađenih horoskopa i bezbroj zadovoljnih klijenata.
Kako sam počela da se bavim astrologijom ?

Uspela sam da otkrijem sebe i svet koji me okružuje uz pomoć astrologije.
Ova grana ezoterije je aktivirala moju podsvest i pomogla mi da koračam stazama istine, samospoznaje, saznanjima i uvidima u pravi životni tok. Sagledala sam nove vidike prošlosti i budućnosti kojima svi stremimo.Takođe , pronašla sam životnu ravnotežu i odgovor na mnoge dileme i životne stranputice koje su me pratile.To je osnovni razlog zašto to iskustvo želim da podelim sa vama. U želji da usavršim svoje astrološko znanje upisujem se na Institut za astrološka istraživanja i edukaciju”Johanes Kepler” u Beogradu.
Posebno sam se zaiteresovala u granama astrologije kao što su Astrologija odnosa, uporedni horoskopi, prognostika, psihološki profil tj.šta to osoba radi na nesvesnom nivou što mora da promeni da bi poboljšala kvalitet svog života, a ujedno i životne okolnosti koje je okružuju.
Da li ćete položiti ispit, ući u brak, zaposliti se….Pitate se da li je baš taj dan onaj PRAVI za otvaranje firme,ulazak u brak….. Možete dobiti konsultacije na sledeći način;

Mobilni;065/455-00-20

Mejl;astro.lidija.mihajlovic@gmail.com

Slobodno me možete pozvati od 09h do 20h kako bi zajedno lakše prevazišli,nedoumice,probleme,krize i sve ono što vas muči.

S poštovanjem,Vaš astrolog Lidija Mihajlović

Нема коментара:

Постави коментар

Напомена: Само члан овог блога може да постави коментар.

LJUBAVNI HOROSKOP OD 30.11 DO 06.12.2020

    OVAN ZNAK I PODZNAK: Zauzeti pripadnici ovog znak I podznaka ce imati problem kroz komunikaciju sa partnerima vecinom zbog posla,jer su ...